پلکسی سازان آینده

انجام خدمات پلکسی گلاس با قیمت مناسب نصب و اجرای طلق کریستال آماده عقد قرار داد با تمام شرکت های معتبر

انجام خدمات پلکسی گلاس با قیمت مناسب نصب و اجرای طلق کریستال آماده عقد قرار داد با تمام شرکت های معتبر

پلکسی سازان آینده

شرکت پلکسی سازان آینده با چند ده سابقه در ضمینه پلمیر های پلاستیکی آماده همکاری با فروشگاه ها ، شرکت ها ، عوام و.. می باشد
فروش طلق کریستال و مولتی استایل و پلکسی به صورت عمده و خرده ارسال به تمام نقاط کشور و تحویل در اسرع وقت
جهت سفارش با ما در ارتباط باشید

فروش پلکسی آینه ای

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۲ ب.ظ

فروش پلکسی آینه ای

فروش پلکسی آینه ای در کجاست؟

حال فروش پلکسی آینه ای در بازار این روز ها بسیار خوب است. چون که  از قیمت ارزان تری نسبت به آینه های شیشه ای برخوردار می باشند. پلکسی آینه ای  به عنوان آینه های شیشه ای نیز شناخته می شوند از ورق های پلکسی گلاس  ساخته شده اند  که از شفافیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.  از دیگر عواملی که باعث شده است فروش پلکسی آینه ای به صورت گسترده مورد استقبال مردم قرار بگیرد این است که این نوع از آینه ها به هیچ وجه در مقابل ضربات محکم شکسته و خرد نمی شوند. فروشگاه پلکسی روژان بزرگ ترین عرضه کننده ورق های پلکسی در ایران می باشد. این امر باعث می شود که استفاده از پلکسی آینه ای به جای آینه شیشه ای به دلیل امنیت بالای آن طرفداران بیشتری داشته باشد.

مزایای پلکسی آینه ای

برخی از مزایایی که پلکسی آینه ای دارد سبب گشته که فروش پلکسی آینه ای نسبت به دیگر محصولات مشابه بیشتر باشد به شرح زیر است:

  • این آینه ها سبک و محکم  هستند و باعث می شوند آینه های  پلکسی به عنوان جایگزینی  عالی  برای آینه های شیشه ای در مکان هایی که ایمنی در اولویت قرار دارد باشند.
  • آینه های پلکسی مقامتشان در برابر شکستن و خرد شدن چیزی در حدود 10 برابر آینه های شیشه ای است.  
  • به دلیل انعطاف پذیری بالای پلکسی ، آینه های پلکسی به یک انتخاب عالی برای پروژه های DIY تبدیل  شده است.
  • رایج ترین ضخامت پلکسی که بیشتر کاربرد دارد در حدود 1.4 اینچ می باشد.
  • از ویژگی عالی این نوع آینه ها برش آن ها است که می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود سفارش دهید تا به هر شکل و طرحی که خواستید برای شما به آسانی برش داده شود.

 

ورق پلکسی گلاس آینه ای

 

 

 

 

 

 

موارد کاربرد پلکسی آینه ای

فروش پلکسی آینه ای معمولا برای کاربردهای زیر صورت می گیرند و خریداران این گونه آینه ها را به دلیل مقاومت و امنیت بالا  و همچنین ارزان تر بودن به نوع شیشه ای ترجیح می دهند. برخی از مواردی که این آینه ها کاربرد دارند به قرار زیر هستند.

  • داخل دوش
  • آینه خودرو ها
  • در فضاهای خارجی
  • به عنوان علائم تبلیغاتی
  • در سطوح تزئینی
  • در مهدکودک ها و مدارس
  • همچنین در سقف اتاق ها و منازل مسکونی

اگر می خواهید آینه ای را روی سقف خود نصب کنید ، پلکسی آینه ای انتخاب بسیار خوبی می باشد.  بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که پلکسی آینه ای  را بر روی سقف خود نصب کنند تا یک اتاق کوچک و تاریک  را با  اضافه کردن این آینه ها به سقف فضایی دلنشین تر و روشن تر ببخشند.  استفاده از  پلکسی گلاس رنگی شیشه ای استاندارد به دلیل وزن زیاد ، گزینه مناسبی برای نصب روی سقف نیستند. یک آینه از جنس پلکسی  برای نصب بر روی  سقف بسیار ایمن و مناسب تر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۲
طلق ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی