پلکسی سازان آینده

انجام خدمات پلکسی گلاس با قیمت مناسب نصب و اجرای طلق کریستال آماده عقد قرار داد با تمام شرکت های معتبر

انجام خدمات پلکسی گلاس با قیمت مناسب نصب و اجرای طلق کریستال آماده عقد قرار داد با تمام شرکت های معتبر

پلکسی سازان آینده

شرکت پلکسی سازان آینده با چند ده سابقه در ضمینه پلمیر های پلاستیکی آماده همکاری با فروشگاه ها ، شرکت ها ، عوام و.. می باشد
فروش طلق کریستال و مولتی استایل و پلکسی به صورت عمده و خرده ارسال به تمام نقاط کشور و تحویل در اسرع وقت
جهت سفارش با ما در ارتباط باشید

پلکسی گلاس مشکی

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳ ق.ظ

 

پلکسی گلاس مشکی چیست؟

اول از هرچیزی به این موضوع می پردازیم که فروشگاه پلکسی روژان چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ لازم است بدانید پلکسی ها از خانواده ی تلق ها و شیشه ها می باشند اما هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. یکی از ویژگی های مثبت این پلکسی ها این است که در برابر نور خورشید و اشعه ی ما ورا بنفش از مقاومت خوبی برخوردار هستند .

پلکسی چه کاری انجام می دهد؟

در این قسمت می خواهیم درباره کاربرد و کارایی پلکسی ها بگوییم. لازم است بدانید که پلکسی ها گرمای خورشید را دریافت می کنند و در خود نگه می دارند. پلکسی ها را در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می دهند و جالب است بدانید که از رنگ های متنوعی برخوردار هستند.

پلکسی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که به عنوان مثال در کشورچین به وسیله آن زیر اقیانوس تونل احداث کردند. پلکسی گلاس با اسامی مختلفی چون طلق ،اکریلیک , پلی اکریلیک و پلکسی نامیده می شود .

ویژگی های پلکسی

  • ضد گرد و غبار هستند
  • جایگزین مناسبی برای شیشه است
  • به عنوان عایق UV ، عایق حرارتی و عایق صوتی نیز استفاده می شود

پلکسی گلاس رنگی های متنوعی دارد که یکی از آن ها مشکی می باشد; این کالا عموما تایوانی بوده و شرکت ها و برندهای مختلفی این رنگ را تولید می کنند. در صورتی که برند خاصی مد نظرتان است هنگام خرید حتما به آن دقت کنید.

ابعاد و وزن و رنگ

ابعاد این ورق ها، استاندارد است. یعنی دارای ابعاد ۱۲۲*۱۸۳ سانتی متر می باشند. درصورتی که اندازه خاصی مدنظرشماست و یا قصد برش لیزری دارید حتما این موضوع را قید کنید.

از مهم ترین ویژگی های مطلوب ورق پلکسی گلاس این است که از بقیه موارد بسیار با صرفه تر می باشد و قیمت مناسبی هم دارد. مواردی از قبیل ضد گرد و غبار بودن، وزن سبک، مقاومت در برابر ضربه ، عایق UV و عایق صوتی و حرارتی، مقاومت در برابر شرایط جوی و پایداری و ثبات رنگ و. دیگر ویژگی های این محصول می باشد .

پلکسی ها در انواع گوناگونی موجود می باشند و هم به صورت براق و شفاف و هم مات در بازار عرضه شده اند. جنس پلکسی گلاس از نوعی پلی کربنات  است که در  پلی کربناتی شفاف دسته بندی می شود و همپنین می توان گفت  نوعی پلیمر است. برای خرید این محصول به تمام جزئیات آن توجه کنید زیرا بسیار کتنوع می باشند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۱
طلق ایران