پلکسی سازان آینده

انجام خدمات پلکسی گلاس با قیمت مناسب نصب و اجرای طلق کریستال آماده عقد قرار داد با تمام شرکت های معتبر

انجام خدمات پلکسی گلاس با قیمت مناسب نصب و اجرای طلق کریستال آماده عقد قرار داد با تمام شرکت های معتبر

پلکسی سازان آینده

شرکت پلکسی سازان آینده با چند ده سابقه در ضمینه پلمیر های پلاستیکی آماده همکاری با فروشگاه ها ، شرکت ها ، عوام و.. می باشد
فروش طلق کریستال و مولتی استایل و پلکسی به صورت عمده و خرده ارسال به تمام نقاط کشور و تحویل در اسرع وقت
جهت سفارش با ما در ارتباط باشید

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به احتمال زیاد شما هم این روز ها بیشتر از هر زمان دیگری نام بورس را شنیده اید . یقینا شما هم فهمیده اید که این بازار تا چه اندازه می تواند سودآور باشد . البته این موضوع منوط به طی کردن آموزش بورس و دوره های آموزش تابلو خوانی و آموزش تحلیل تکنیکال و امثال آن است . گذراندن این دروه ها کمک می کنند تا درک شما از این بازار بیشتر شود که به طبع آن میزان سودی که می توانید از آن برداشت نمایید هم به مراتب بیشتر می شود . مجموع این موارد همان چیزی است که می تواند میزان موفقیت شما در بازار بورس را به حداکثر برساند و همین مورد یکی از مهم ترین دلایلی است که لزوم استفاده از آموزش را افزایش می دهد . اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تازگی وارد دنیای بورس شده اید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه شوید چرا که قصد داریم در این رابطه اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم .

آموزش بورس

آموزش بورس و چگونگی شروع آن

 

همانطوری که گفتیم بورس جزو بازار های پر طرفدار در دنیای امروزی است که سود دهی بسیار بالایی دارد . البته این سوددهی تنها در حالتی رخ می دهد که شما تجربه و مهارت کافی داشته باشید . برای بسیاری این تجربه و مهارت در ثمره چندین و چند سال ضرر کردن و آزمون و خطا در این بازار ایجاد شده است اما شما می توانید با طی کردن یک دوره آموزش بورس به سادگی هر چه تمام تر به این مهارت دسترسی داشته باشید .

استفاده از یک دوره ی آموزش بورس می تواند شما را از ضرر های سنگین دور کند . در  کنار این موارد نکات و مباحثی را که ممکن است برای یادگیری آن ها چندین و چند سال تجربه نیاز باشد را تنها در طی چند روز یاد خواهید گرفت که این موضوع یک مزیت بسیار عالی برای شما به حساب می آید . مجموع این موارد سبب شده است تا تمام افراد حرفه ای و با سابقه استفاده از یک دوره آموزش بورس را به افراد مبتدی پیشنهاد  دهند . دوره آموزش بورس رسولی یکی از بهترین و البته کارآمد ترین دوره های آموزش بورس در فضای وب ایران می باشد . این  پکیج آموزش بورس در واقع در برگیرنده چندین و چند سال تجربه و مهارت اندوزی اساتید این حوزه بوده است که می تواند در کمترین زمان ممکن اطلاعات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار دهد . شما در طول این دوره با تمام مباحث و مطالب پیرامون بورس آشنا می شوید و نحوه کار با سیستم ها و داشبورد معاملاتی سایت های مربوطه را به خوبی فرا می گیرد . در کنار این موارد وجود نکات بدیع و نایاب سبب شده تا این پکیج یکی از بهترین گزینه ها برای آموزش بورس باشد .

آموزش تابلو خوانی

 آموزش تابلو خوانی   

                                           

تابلو خوانی یکی دیگر از مفاهیمی است که در کنار بورس به گوش می رسد . این اصطلاح می تواند برای افراد تازه کار بسیار سردرگم کننده باشد چرا که ارتباط آن می تواند با موضوع بورس کمی دشوار باشد . قیمت سهام بورس و شاخص های آن در هر چند ثانیه بر روی سایت سازمان بورس به روز رسانی می شود . این قیمت ها و نمودار ها در واقع تابلو بورس نامیده می شوند . این اعداد و اطلاعات درج شده در واقع در برگیرنده اطلاعات بسیار مهمی هستند که می توانند به خوبی هر چه تمام تر سهام های بالقوه را برای شما شناسایی نمایند .

بررسی این ارقام و البته استخراج نکات مختلف از آن ها می تواند یکی از مهم ترین کار ها برای شناسایی سهم خوب باشد . در دوره آموزش تابلو خوانی رسولی می توانید تمام اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهد . البته این تمام  مواردی نیست که در این دوره آموزش داده می شود . مدرسین در دوره آموزش تابلو خوانی تکنیک های ویژه ای را به شما آموزش می دهند که می توانید به وسیله آن رد پای افراد حرفه ای را بیابید که به آن پول هوشمند گفته می شود . شناسایی ردپای این پول می تواند  سهام های بالقوه و قدرتمند را برای شما شناسایی کند و شما را به سود هایی را بالا برساند. دوره آموزش تابلو خوانی رسولی می تواند مازاد بر این نکات ویژه دیگری را به شما آموزش دهد که ویژه مدرسین حرفه ای می باشد و به همین سبب است که بسیاری آن را توصیه می نمایند.

آموزش تحلیل تکنیکال

آموزش تحلیل تکنیکال و چگونگی آن

 

تحلیل تکنیکال یکی از معروف ترین و البته کارآمد ترین شیوه های تحلیل در دنیا می باشد . به وسیله این شیوه تحلیل می توان هر چیزی از جمله بورس ، ارز ، شاخص ، طلا ، نفت و... را تحلیل نمود و نقاط ورود و خروج مناسب را شناسایی کرد . این شیوه از تحلیل تکنیکال در واقع کارآمد ترین و البته گسترده ترین شیوه تحلیل است که در بازار سهام ایران نیز کاربرد زیادی دارد . اما گستردگی این شیوه تحلیل یکی از مهم ترین موانعی است که افراد تازه کار را سر درگم می کند . استفاده از یک دوره آموزش تحلیل تکنیکال چیزی است که افراد حرفه ای قبل از ورود به این بازار آن را توصیه می کنند . شما باید حتما قبل از ورود به این بازار یک دوره آموزش تحلیل تکنیکال را طی کرده باشید  تا بتوانید با مفاهیمی مثل روند و پولبک آشنا شوید چرا که این مفاهیم همان چیزی است که می تواند سود را برای شما محقق سازد .

دروه آموزش تحلیل تکنیکال گروه آموزشی رسولی یکی از بهترین دوره ها در این زمینه می باشد . در این دوره آموزشی تمام مفاهیم و مطالب لازم از سطح پایه به سمت پیشرفته چیده شده است و مدرس به خوبی تمام این مطالب را آموزش می دهد . یکی دیگر از مزیت هایی که در این دوره آموزش تحلیل تکنیکال وجود دارد ارائه نکات ویژه بازار بورس ایران است . بازار بورس ایران به دلیل تفاوت در ساعت فعالیت و حجم آن دارای تفاوت های مشخصی با بازار های دیگر در دنیا می باشد و لذا گاهاً برخی از اصول تحلیل تکنیکال در آن متفاوت خواهد بود. در این دروه آموزش تحلیل تکنیکال تمام این مطالب هم به خوبی بیان شده اند . البته باید خاطر نشان کنیم که اندیکاتور ها بخش جدایی ناپذیر از تحلیل تکنیکال هستند که می توانند اشتباهات را فیلتر نمایند. از جمله مهم ترین اندیکاتور ها می توان به اندیکاتور مک دی و اندیکاتور مویینگ اوریج اشاره نمود . در ادامه این مطلب این دو اندیکاتور را هم مورد نقد و بررسی قرار می دهیم .

آموزش اندیکاتور مک دی

آموزش اندیکاتور مک دی و نحوه عملکرد آن

 

اندیکاتور مک دی یکی از مهم ترین و البته شناخته شده ترین اندیکاتور های موجود در تحلیل تکنیکال است . این اندیکاتور در واقع برای تعیین قدرت و شدت روند ها استفاده می شود می تواند دقت بسیار بالایی را داشته باشد . مبنای این اندیکاتور واگرایی و همگرایی های بین دو مووینگ اوریج است  و لذا می تواند دقت بسیار مناسبی داشته باشد. نکته جالبی که در این اندیکاتور وجود دارد امکان پیش بینی قیمت از طریق آن می باشد. از طریق این اندیکاتور می توان به سادگی هر چه تمام تر اتفاقات قیمت را با درصد خطای پایین پیش بینی نمود که این امر از طریق تحلیل واگرایی های آن انجام می شود . تسلط بر این اندیکاتور می تواند در افزایش دقت معاملات شما موثر باشد و استراتژی شما را بهبود دهد . دوره آموزش اندیکاتور مک دی همان چیزی است که می تواند این تسلط را به شما ببخشد . در این دوره آموزشی ابتدا بنیاد و نحوه عملکرد این اندیکاتور به خوبی هر چه تمام تر مورد بررسی قرار گرفته و سپس به آموزش استفاده از آن پرداخته می شود . در طول این آموزش نکات  و کاربرد های مختلفی برای این اندیکاتور ذکر می شود که می تواند دید شما را نسبت به آن تغییر دهد و این همان دلیلی است که بسیاری استفاده از دوره آموزش اندیکاتور مک دی رسولی را توصیه می نمایند .

آموزش اندیکاتور مویینگ اوریج

آموزش اندیکاتور مووینگ اوریج

 

اندیکاترو مووینگ اوریج یکی دیگر از اندیکاتور هایی می باشد که مورد توجه افراد حرفه ای قرار گرفته است . این اندیکاتور در واقع میانگین حرکت های قبلی قیمت در دوره های گذشته را بررسی  می کند و بر اساس آن آینده را پیش بینی می کند . این اندیکاتور می تواند دقت بسیار زیادی داشته باشد  و قیمت هم به خوبی نسبت به آن واکنش می دهد . به همین جهت است که بسیاری از افراد تنها آن را مبنای تحلیل خود قرار می دهند . این اندیکاتور یکی از بهترین اندیکاتور ها برای شناسایی روند می باشد و به همین جهت بسیاری از استراتژی ها بر پایه آن تولید شده اند . اهمیت این اندیکاتور موجب شده تا بسیار به دنبال تسلط بر روی آن باشند .

اما این اندیکاتور اجزای و تنظیمات فراوانی دارد که انجام نادرست آن ها می تواند معاملات شما را دچار ضرر کند . استفاده از یک آموزش اندیکاتور مووینگ اوریج چیزی است که می تواند شما را از این ضرر دور سازد . به وسیله یک آموزش صحیح می توانید تمام بخش ها و تنظیمات این اندیکاتور کاربردی را یاد بگیرید و به خوبی آن را بر روی نمودار خود قرار دهید . دوره آموزش اندیکاتور مووینگ اوریج تیم رسولی یکی از بهترین دوره های آموزشی است که می تواند تمام وجوه این اندیکاتور را برای شما مشخص سازد.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۹ ، ۰۷:۴۸
طلق ایران

گازسنج bw

گازسنج چیست و چه کاربردهایی دارد

گازسنج ها ابزاری جهت سنجش میزان گاز های موجود در محیط، با استفاده از تکنولوژی های مختلف هستند. این دستگاه را می توان ابزاری در راستای ایمنی فردی نیز به شمار آورد که در انواع مختلف و با توجه به نوع کاربرد به تولید می رسند. گاز سنج ها، با تشخیص به موقع گاز موجود در محیط و نوع آن، از بروز خطراتی نظیر مسمویت پرسنل در اثر نشت گاز و یا آتش سوزی جلوگیری خواهند کرد. البته در گذشته نمونه های اولیه گازسنج ها تنها قادر به تشخیص یک نوع گاز بودند. اما امروزه با پیشرفت فناوری، این دستگاه ها امکان تشخیص چند نوع گاز را برای کاربران فراهم کرده اند.

هم زمان با ارزیابی میزان غلظت گاز موجود در محیط توسط گازسنج، سنسور تعبیه شده در آن مقدار گاز موجود در فضا را به اطلاع کاربر می رساند. سپس با بالا رفتن میزان گاز بیش از حد استاندارد تعیین شده ، با استفاده از آیتم های هشدار مانند آلارم، چراغ هشدار و یا سیگنال های خاص، کاربر در جریان افزایش میزان گاز محیط قرار می گیرد. به طور کلی می توان گفت کاربرد گازسنج ها در صنایع، اول ارزیابی و در مرحله بعد هشدار می باشد. این دستگاه ها عموماً دارای عمر مفید پنج ساله بوده و در طول زمان استفاده از آن ها، جهت بازدهی بهتر نیز به بررسی باتری توسط کاربر و کالیبراسیون دستگاه نیاز دارند.

گازسنج ها در انواع مختلف تولید و عرضه می شوند که عبارتند از:

  •  گازسنج پرتابل یا ثابت
  • گازسنج تک گازه یا چند گازه
  • گازسنج قابل کالیبره یا غیر قابل کالیبره
  • گازسنج پمپ دار یا بی پمپ

و اما یکی از انواع این دستگاه، گازسنج  های چهار گازه می باشد که در ادامه مطلب به بررسی نحوه عملکرد و مشخصات فنی آن خواهیم پرداخت.

گازسنج 4 گازه

آشنائی با گازسنج 4 گازه و ویژگی های آن

 

همانطور که گفته شد برخی از انواع گازسنج تنها قادر به تشخیص یک نوع گاز می باشند و برخی دیگر از این دستگاه ها، امکان شناسائی چند نوع گاز به صورت هم  زمان را دارند. در این بین گازسنج 4 گازه جهت تشخیص چهار نوع گاز شامل، اکسیژن (O2)، سولفید هیدروژن (H2S)، مونوکسید کربن (CO) و همچنین گازهای قابل اشتعال که بر پایه متان هستند مورد استفاده قرار می گیرند. گازهای نامبرده از جمله آلاینده های پرخطر محیط های کاری به شمار می روند که می تواند سلامتی کارکنان را به طور جدی به مخاطره بیاندازد.

برخی از انواع گازسنج های چهار گازه با بهره گیری از طراحی حرفه ای، امکانات بی نظیری را در اختیار کاربر قرار می دهند. امکاناتی از قبیل مقاومت در برابر لرزش و یا ضربه، دارا بودن سنسورهای قوی و قدرت تشخیص بسیار بالا، داشتن قابلیت ضد آب بودن و ساختاری مقاوم و بادوام. همچنین این نوع گاز سنج، در برندهایی مختلف عرضه می شود. اگر بخواهیم یکی از کمپانی های قدرتمند وپیشرو در تولید این نوع دستگاه را نام ببریم، می توانیم به برند دراگر (Drager) اشاره نماییم. برندی که تمامی قابلیت های مورد انتظار از یک گازسنج حرفه ای را در اختیار کاربر قرار می دهد.

کالیبراسیون گازسنج

کالیبراسیون گازسنج چیست

 

با گذشت زمان و طی استفاده از گازسنج ها، امکان کاهش میزان دقت در تشخیص و اندازه گیری سطح گاز موجود در محیط وجود دارد. درست به همین علت، این دستگاه ها نیاز به ارزیابی و بررسی میزان دقت تشخیص، طی دوره های مختلف دارند که این ارزیابی کالیبراسیون نامیده می شود. به عبارتی دیگر می توان گفت،  کالیبراسیون عبارت از روشی ایمنی به منظور اطمینان یافتن از اندازه گیری دقیق و صحیح سطح گاز در گازسنج ها می باشد.

گاه سنسورهای موجود درگازسنج ها به دلیل قرار گرفتن بیش از حد در معرض بخارات گازی آلوده شده و به سبب کاهش دقت، قادر به تشخیص سطح گازهای خطرناک موجود نخواهند بود. از آن جا که گازسنج ها در بخش های مهمی از صنایع مختلف نظیر نفت، گاز، معدن، پتروشیمی و ... کاربرد دارد، لذا انجام کالیبراسیون گازسنج بصورت مرتب، در راستای حفظ ایمنی کاربران از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است. لازم به ذکر است در کالیبراسیون این دستگاه ها با در نظر گرفتن نوع آن، گاز مختص به کالیبراسیون تعیین می شود. تعیین نوع گاز مورد استفاده در این فرآیند از جمله مؤلفه های مهم در کالیبراسیون محسوب می شود. البته انجام این امر توسط افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه نیز، از اهمیت بالائی برخوردار است.

گازسنج bw

معرفی گازسنج (bw) و ویژگی های آن

 

کمپانی (BW) را می توان یکی از پیشگامان عرصه تولید ابزارهای ایمنی تشخیص گاز به شمار آورد. گازسنج های (BWبا داشتن قابلیت محافظت از کاربر در برابر طیف وسیعی از خطرات ناشی از احتراق و وجود گازهای سمی، از جمله برندهای حرفه ای و معتبر در این زمینه محسوب می شود. طراحی بسیار خاص و حرفه ای گازسنج های (BW) با داشتن ابعادی مناسب جهت استفاده کاربر، توانسته اعتماد کاربران زیادی را به خود جلب کند. همچنین وجود سنسورهایی قوی در گازسنجBW  از نقاط قوت این محصول به شمار می رود. این سنسورها که از انواع لرزشی، شنیداری و دیداری می باشد، امکان تشخیص نوع و میزان گاز را درکمترین زمان ممکن برای کاربر فراهم می کند. گازسنج های این کمپانی در دو نوع نک گازه و چندگازه تولید و عرضه می شوند.

از مزایای گازسنج (BW) به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • قابلیت تست عملکرد بصورت خودکار
  • دارا بودن منوی چند زبانه
  • قابلیت ارائه اطلاعات مهم مورد نیاز بر روی صفحه نمایشگر
  • تأمین انرژی مورد نیاز با استفاده از باتری های لیتیومی
  • تعبیه گیره ای فولادی جهت اتصال سریع و راحت دستگاه به لباس
  • و ...

گازسنج دراگر

آشنائی با نحوه عملکرد گازسنج دراگر

 

کمپانی آلمانی دراگر (Drager) از جمله برندهای شناخته شده در زمینه تولید تجهیزات ایمنی فردی در سطح جهانی محسوب می شود. این شرکت که در حقیقت یکی از پیشگامان تدوین استانداردهای این قبیل تجهیزات به شمار می رود، همواره با شعار "دراگر فناوری ای برای زندگی" سعی در جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران خود داشته است. گازسنج دراگر، علاوه بر داشتن ساختاری مستحکم و مقاوم، عملکردی بالا را به کاربر ارائه می دهد. یک گازسنج حرفه ای، که دارای قیمتی مناسب در مقایسه با محصولات مشابه می باشد وگزینه ای مناسب جهت استفاده در محیط های کاری پر خطر همچون معادن و همچنین در صنایعی نظیر نفت و گاز به شمار می رود.

گازسنج تک گازه

گازسنج تک گازه و کاربرد آن

 

همانطور که گفته شد گازسنج ها جهت اندازه گیری سطح گاز موجود در محیط های کاری نظیر معادن، صنایع پتروشیمی، نفت و گاز و دیگر بخش های صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. گازسنج تک گازه به عنوان یکی از انواع گازسنج، قابلیت شناسائی تنها یک نوع گاز را در محیط مورد نظر دارد، بر خلاف گازسنج های چند گازه که توانایی شناسائی و تشخیص میزان چند نوع گاز به طور هم زمان را دارا می باشند. همچنین انواع گازسنج های تک گازه در مدل های مختلف با ویژگی های متفاوت را می توان در میان برندهای شناخته شده ای همچون دراگر و (BW) می توان یافت. در همین راستا گروه صنعتی ایمن باش ، به عنوان عرضه کننده محصولات برندهای دراگر و (BW)، قدم بزرگی در راستای ارائه خدمات تخصصی ایمنی جهت رفاه کاربران برداشته است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۹ ، ۱۲:۴۰
طلق ایران

آیا تا به حال به این فکر کرده اید دفترها یکی از بزرگترین اختراعات بشر محسوب می شوند؟ اختراعی که در اوج سادگی تبدیل به یکی از کاربردی ترین ابزار دست بشر شد. از یادداشت کردن لیست کارهای روزمره و خاطرات روزانه گرفته، تا استفاده در مدارس و بخش های تجاری، انواع دفترها در همه جا حضوری پر رنگ دارند.

اما آن چه که در این مطلب قصد بررسی آن را داریم، آشنائی با
، و ویژگی ها و موارد استفاده هر یک از آنهاست که در ادامه مطلب به شرح مختصری از آن خواهیم پرداخت.

دفتر خط دار

دفتر خط دار و کاربردهای آن

 

همانطور که می دانید دفتر ها از جمله کاربردی ترین لوازم التحریر به شمار می روند که در انواع مختلف به تولید رسیده و عرضه می شوند. یکی از انواع پرمصرف آن، دفتر خط دار است که در ابعاد و طرح های مختلف در دسترس می باشد. از دفتر خط دار بزرگ گرفته، تا ابعاد کوچک آن که در یادداشت و نت برداری های روزانه مورد استفاده قرار می گیرند. دفتر خط دار به لحاظ تعداد خط های ترسیم شده در آن، معمولاً به دو صورت تک خط و دو خط موجود می باشد. دفترهای خط دار تک خط، گزینه ای مناسب برای نوشتارهایی به زبان فارسی و نوع دو خط آن نیز جهت نوشتن به زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد. اما آن چه که قابل توجه است، تنوع طرح های دفتر خط دار می باشد.

این دفتر ها عموماً در طرح ها و رنگ بندی های بسیار متفاوت قابل دسترس هستند. تنوعی که به راحتی می توانید در گروه هنری ناچو مشاهده کنید و با هر سلیقه ای، با انتخاب طرح دلخواه خود در کمترین زمان ممکن نسبت به خرید آن اقدام کنید.

دفتر بی خط

موراد استفاده از دفتر های بی خط

 

یکی از انواع دفتر های پرطرفدار بین اهل هنر، دفتر بی خط است. توع خط های ترسیم شده در انواع مختلف دفتر، عموماً نشان دهنده نوع کاربرد و موارد استفاده ازآ ن ها محسوب می شود. بنابراین افراد با در نظر گرفتن کارایی دفتر نسبت به انتخاب یکی از انواع آن اقدام می کنند. دفتر های بی خط به طور معمول در مقاطع تحصیلی مختلف در کلاس های نقاشی و دروس مرتبط با هنر و یا در دانشگاه ها در رشته های هنری بسیار کاربرد دارد. به دلیل نوع کاربرد دفتر های بی خط، عمدتاً تنوع زیادی در طرح های آن وجود دارد. این دفتر ها در انواع طرح های فانتزی و کودکانه و یا سبک هایی کلاسیک و مدرن، با در نظر گرفتن سلیقه های متفاوت به تولید می رسند. این تنوع را به خوبی می توان در میان دفتر های ارئه شده گروه هنری ناچو مشاهده نمود.  

دفتر نقطه دار

کاربردهای مختلف دفتر نقطه ای

 

در بخش های قبل به خطوط ترسیم شده در انواع دفتر اشاره کردیم. این خط ها در حقیقت نشانی از نوع کاربرد هر دفتر می باشد. با وجود همین خط هاست که نام دفترها مشخص می شود. به عنوان مثال دفتر خط دار، دفتر بی خط، دفتر شطرنجی و ... که هر یک کاربردی خاص برای مصرف کنندگان دارد. و اما یکی از انواع متفاوت دفتر، دفتر نقطه ای است. صفحات این دفتر متشکل از نقاط کم رنگی است که با نظم خاص داخل دفتر ترسیم شده اند. با اتصال این نقاط طراحی شده داخل دفتر نقطه ای ، می توان به راحتی یک جدول را ترسیم نمود. دفترهای نقطه ای معمولاً انتخابی مناسب برای نوشتار بصورت فهرست بندی و یا جدولی هستند. این دفتر ها حتی گاهاً در نقاشی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

 

روان نویس ژله ای

تنوع طرح در روان نویس ژله ای

 

روان نویس ژله ای از محصولات جدید محسوب می شود که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. احتمالاً این سؤال در ذهن شما ایجاد شده که روان نویس ژله ای چیست، و یا چه کاربردهایی دارد. این نوع از روان نویس ها به دلیل طراحی خاص آن، قابل استفاده در گروه های سنی مختلف می باشد. ساختار بدنه روان نویس ژله ای بصورتی است که کاربر مدت طولانی می تواند از آن استفاده کند بدون آن که احساس خستگی داشته باشد. این به دلیل طراحی بی نظیر بدنه روان نویس ژله ای و همچنین نوک آن می باشد. تنها با یکبار استفاده از روان نویس های ژله ای، متوجه بالا رفتن سرعت نوشتن خواهید شد. همچنین این نوع از روان نویس ها، به دلیل نوع جوهر و راحتی و سبکی، باعث زیبایی دست خط نیز خواهد شد. علاوه بر این، جوهر روان نویس های ژله ای نیز در صفحات پخش نشده و به سرعت بر روی سطح کاغذ جذب می شود. آن چه که بیش از همه باعث جذابیت روان نویس ژله ای است، طرح های جذاب و بسیار متنوع آن است که به راحتی می توانید از طریق گروه هنری ناچو نسبت به سفارش آن اقدام کنید. 

 

انواع مختلف روان نویس

 

روان نویس یکی از انواع نوشت افزار و قلم ها گروه هنری ناچو محسوب می شود. قلم ها امروزه در انواع مختلف و با توجه به کاربرد مورد انتظار مصرف کنندگان به تولید می رسند. ساختار این قلم ها، عموماً متفاوت بوده و هر یک طرفداران خاص خود را دارد. در واقع روان نویس به نوعی یکی از انواع خودکار به شمار می رود که تفاوت آن با خودکار، در نوع مغزی مورد استفاده می باشد. مغزی به کار رفته داخل روان نویس برخلاف خودکار قابلیت تعویض دارد که این یکی از مزایای آن محسوب می شود. روان نویس ها در نوشتار بسیار انعطاف پذیر بوده و بدون نیاز به فشار بیش از حد بر روی کاغذ به راحتی می توان از آن استفاده نمود. جوهر به کار رفته داخل روان نویس ها معمولاً رقیق تر از خودکار می باشد. جالب است بدانید بسیاری از مصرف کنندگان این نوع قلم، برای بالا بردن سرعت نوشتار خود است که از آن استفاده می کنند.

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۹ ، ۰۱:۲۳
طلق ایران