پلکسی سازان آینده

انجام خدمات پلکسی گلاس با قیمت مناسب نصب و اجرای طلق کریستال آماده عقد قرار داد با تمام شرکت های معتبر

انجام خدمات پلکسی گلاس با قیمت مناسب نصب و اجرای طلق کریستال آماده عقد قرار داد با تمام شرکت های معتبر

پلکسی سازان آینده

شرکت پلکسی سازان آینده با چند ده سابقه در ضمینه پلمیر های پلاستیکی آماده همکاری با فروشگاه ها ، شرکت ها ، عوام و.. می باشد
فروش طلق کریستال و مولتی استایل و پلکسی به صورت عمده و خرده ارسال به تمام نقاط کشور و تحویل در اسرع وقت
جهت سفارش با ما در ارتباط باشید

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

پلکسی گلاس کرج

مرکز فروش پلکسی گلاس در کرج در کجاست؟

مرکز فروش پلکسی گلاس در کرج یکی از مراکز بزرگ و معتبر خرید انواع مختلف محصولات پلکسی می باشد. اگرچه ورق های پلکسی گلاس ظاهری کاملاً شبیه به شیشه دارند اما از شفافیت و مقاومت بالاتری نسبت به شیشه برخوردار هستند و در کار خیلی زیبا به نظر می رسند. پلکسی گلاس ها به سبب ویژگی های بی نظیر خود قادر هستند در کاربردهای مختلفی به کار برده شوند. برای خرید ورق پلکسی گلاس در کرج می توانید به مرکز فروش پلکسی گلس در کرج مراجعه کنید. در این مرکز انواع ورق های پلکسی با تنوع رنگ های مختلف و در اندازه های متفاوت موجود هستند.  پلکسی گلاس در انواع مات و شفاف در بازار موجود است. از پلکسی گلسا در ساخت ماکت، در دکوراسیون منزل ، به جای شیشه پنجره ها ، در ساختن عینک طبی و...استفاده می شود.

برخی از مزایای استفاده از پلکسی گلاس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۵:۴۳
طلق ایران

پلکسی گلاس کشهد

پلکسی گلاس مشهد چیست؟

به دلیل کاربردهای فراوانی که ورق های پلکسی دارد امروزه فروشگاه های پلکسی گلاس مشهد بازار فروش خوبی دارند. پلکسی گلاس به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد  و شاخص قابلیت استفاده در بیشتر مکان ها را دارد. از انواع و سایل آشپزخانه گرفته تا در ساخت اکواریوم و حتی شیشه های مقاوم در برابر ضربه و استخرهای شیشه ای همگی می توانند از پلکسی گلاس در ساختشان استفاده کنند.

فروشگاه های پلکسی گلاس مشهد آمادگی فروش انواع و اقسام ورق های پلکسی با ابعاد و اندازه های مختلف و در رنگ های گوناگون را دارند. البته برای خرید پلکسی گلاس مشهد هم می توان به صورت حضوری و هم به لطف اینترنت و زیرساخت های خوبی که در شهر مشهد در بخش اینترنت و خدمات اینترنتی فراهم شده است از طریق سایت های اینترنتی بتوان شاهد رشد روز افزون در فروش و عرضه محصولات مربوط به پلکسی گلاس مشهد بود.  تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یکی از این سایت ها مراجعه کرده و به بخش محصولات مربوطه بروید و دکمه خرید را بزنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۸ ، ۱۵:۲۱
طلق ایران

 iran pelaxi price

قیمت پلکسی ایرانی چقدر است؟

قیمت پلکسی ایرانی می تواند با توجه به کاربردی که دارند متفاوت باشد. از این نوع پلکسی گلاس ها در منازل استفاده می شود. افراد زیادی در بازار به دنبال ورق های پلکسی مناسبی از هر نظر می گردند. در صورت تمایل می توانید به فروشگاه های ورق پلکسی ایرانی مراجعه کرده و از قیمت آن ها مطلع شوید.

 معمولاً در هر فروشگاهی این ورق ها به قیمت‌های مختلف و متنوعی عرضه می گردند و اشخاصی که قصد خرید دارند در این مورد بسیار سردرگم هستند؛ در این مقاله ما تمام سعی خود را کرده ایم تا عواملی را که باعث تفاوت قیمت پلکسی ایرانی نسبت به دیگر ورق های موجود شده است را به شما معرفی کنیم پس لطفا با ما همراه باشید.

قیمت پلکسی ایرانی به عوامل مختلفی از جمله ضخامت ورق پلکسی، ابعاد ورق پلکسی ایرانی، و رنگ آن بستگی دارد به عنوان مثال قیمت یک ورق پلکسی که دارای ابعاد بزرگتر و رنگ طلایی با ضخامت 40*40 است نسبت به نوع دیگر پلکسی های ایرانی که وجود دارد، بسیار متفاوت است. ورق های پلکسی ایرانی در مدل‌های مختلفی از جمله نقره ای، طلایی،  پلکسی شفاف ،  پلکسی مات ،  آینه ای، یخی و روغنی تولید شده و به بازار ارائه می شوند.

 مقاومت پلکسی ایرانی در قیاس با شیشه حدوداً پنج برابر بیشتر است و یکی از محکم‌ترین پلیمرهای شفافی است که در بازار وجود دارد از ویژگی این ورق ها میتوان خاصیت انعطاف پذیری بسیار بالای آن را نام برد و از طرفی در دو سو و سطح پلکسی ایرانی یک برچسب مقوایی وجود دارد که به نوعی از ورق در برابر گرد و خاک حفاظت می‌کند و حتی در خط کشی و تعیین محل برش این برچسب‌ها کاربرد ویژه‌ای دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۸ ، ۱۹:۴۸
طلق ایران

آینه پلکسی گلاس چیست؟

Plexiglas Mirror Glass

محصولات جدید و زیبایی که امروزه برای طراحی و دیزاین خانه طراحی و تولید شده علاوه بر زیبایی بی نظیری که دارند می توانند در طرح ها و شکل های مختلفی تولید شوند و برای زیبا سازی فضای داخلی خانه مورد استفاده قرار بگیرند یکی از این محصولات آینه پلکسی گلس می باشد. آینه پلکسی گلاس به دلیل زیبایی و ویژگی های برتری که نسبت به آینه های شیشه ای و معمولی دارد افراد زیادی را مشتاق به استفاده از آن در منزل خود کرده است. آینه پلکسی گلاس در واقع همان پلکسی جیوه ای است که ترکیب جیوه و پلکسی با یکدیگر باعث تولید آینه های زیبا و شیک شده اند. این نوع از آینه ها می توانند جایگزین آینه های قدیمی و شیشه ای در منزل شما شود. در تعریف آینه پلکسی گلاس باید بگوییم که این نوع از آینه ها در واقع نوعی ورق های پلکسی گلاس هستند که در پشت آن ها جیوه قرار گرفته است. درست مثل آینه شیشه ای که در ساخت آن از جیوه و شیشه استفاده شده است، در ساخت این نوع از آینه های مدرن و زیبا نیز پلکسی و جیوه به کار برده شده است و دارای سطح صیقلی و صافی هستند. و از شفافیت و کیفیت مناسب و عالی در این زمینه برخوردار می باشند.

همان طور که اطلاع دارید پلکسی شفاف خودش یک ماده پلاستیکی شفاف و بی رنگ است که شفافیت آن از شیشه هم بیشتر بوده و می توان به آن خاصیت آینه ای بخشید. البته این کار با قرار دادن جیوه در پشت آن صورت می گیرد. پلکسی های آینه ای در انواع و اندازه ها و رنگ های گوناگونی در بازار موجود هستند که می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود هر کدام را که دوست داشتید سفارش دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۸ ، ۲۳:۴۲
طلق ایران