پلکسی سازان آینده

انجام خدمات پلکسی گلاس با قیمت مناسب نصب و اجرای طلق کریستال آماده عقد قرار داد با تمام شرکت های معتبر

انجام خدمات پلکسی گلاس با قیمت مناسب نصب و اجرای طلق کریستال آماده عقد قرار داد با تمام شرکت های معتبر

پلکسی سازان آینده

شرکت پلکسی سازان آینده با چند ده سابقه در ضمینه پلمیر های پلاستیکی آماده همکاری با فروشگاه ها ، شرکت ها ، عوام و.. می باشد
فروش طلق کریستال و مولتی استایل و پلکسی به صورت عمده و خرده ارسال به تمام نقاط کشور و تحویل در اسرع وقت
جهت سفارش با ما در ارتباط باشید

آینه پلکسی گلاس

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲ ب.ظ

آینه پلکسی گلاس چیست؟

Plexiglas Mirror Glass

محصولات جدید و زیبایی که امروزه برای طراحی و دیزاین خانه طراحی و تولید شده علاوه بر زیبایی بی نظیری که دارند می توانند در طرح ها و شکل های مختلفی تولید شوند و برای زیبا سازی فضای داخلی خانه مورد استفاده قرار بگیرند یکی از این محصولات آینه پلکسی گلس می باشد. آینه پلکسی گلاس به دلیل زیبایی و ویژگی های برتری که نسبت به آینه های شیشه ای و معمولی دارد افراد زیادی را مشتاق به استفاده از آن در منزل خود کرده است. آینه پلکسی گلاس در واقع همان پلکسی جیوه ای است که ترکیب جیوه و پلکسی با یکدیگر باعث تولید آینه های زیبا و شیک شده اند. این نوع از آینه ها می توانند جایگزین آینه های قدیمی و شیشه ای در منزل شما شود. در تعریف آینه پلکسی گلاس باید بگوییم که این نوع از آینه ها در واقع نوعی ورق های پلکسی گلاس هستند که در پشت آن ها جیوه قرار گرفته است. درست مثل آینه شیشه ای که در ساخت آن از جیوه و شیشه استفاده شده است، در ساخت این نوع از آینه های مدرن و زیبا نیز پلکسی و جیوه به کار برده شده است و دارای سطح صیقلی و صافی هستند. و از شفافیت و کیفیت مناسب و عالی در این زمینه برخوردار می باشند.

همان طور که اطلاع دارید پلکسی شفاف خودش یک ماده پلاستیکی شفاف و بی رنگ است که شفافیت آن از شیشه هم بیشتر بوده و می توان به آن خاصیت آینه ای بخشید. البته این کار با قرار دادن جیوه در پشت آن صورت می گیرد. پلکسی های آینه ای در انواع و اندازه ها و رنگ های گوناگونی در بازار موجود هستند که می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود هر کدام را که دوست داشتید سفارش دهید.

تفاوت آینه پلکسی گلاس با شیشه و آینه معمولی در منزل

اگر بخواهیم به مهم ترین تفاوت آینه پلکسی گلاس با شیشه معمولی و آینه شیشه ای که اغلب از زمان های قدیم تا به امروز استفاده می شد بپردازیم؛ باید بگوییم که مهم ترین تفاوتش این است که در ساخت این نوع از آینه به جای شیشه از ورق پلکسی استفاده شده است. از دیگر فرق های بین آینه شیشه ای و آینه پلکسی گلاس در این است که نوع پلکسی دارای مقاومت بیشتر و بهتری در برابر ضربه نسبت به نوع شیشه ای است. از مشکلات اصلی آینه های شیشه ای این است که به راحتی در برابر کوچک ترین ضربه ای می شکند و خرد می شود اما در مورد آینه پلکسی گلاس اینگونه نیست و به هیچ وجه شکسته نمی شود. چون که از یک نوع ماده پلاستیکی ساخته شده است و خیالتان از بابت خرد شدن و شکسته شدن می تواند آسوده باشد.

Mirror plexi

ویژگی های آینه پلکسی گلاس نسبت به آینه معمولی

در ادامه به بیان برخی از ویژگی ها و خصوصیت های بی نظیر آینه پلکسی گلاس در فروشگاه پلکسی روژان می پردازیم:

  • ایمنی آینه پلکسی گلاس نسبت به نوع شیشه ای و معمولی بیشتر است

  • این نوع آینه ها به هیچ وجه خرد و شکسته نمی شود.

  • مولتی استایل ایرانی موجود است
  • مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد.

  • کاربرد آن عموما تا فاصله یک متری است.

  • دارای زیبایی بی نظیر در طراحی است.

  • در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود می باشد.

  • به راحتی می توان آینه پلکسی را برش داد و نسبت به شیشه این کار سریع تر و دقیق تر انجام می پذیرد و خطر شکستن و خرد شدن در موقع برش وجود ندارد و می توان به هر شکل و طرحی که خواستیم آینه پلکسی رنگی را برش بزنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۶
طلق ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی