پلکسی سازان آینده

انجام خدمات پلکسی گلاس با قیمت مناسب نصب و اجرای طلق کریستال آماده عقد قرار داد با تمام شرکت های معتبر

انجام خدمات پلکسی گلاس با قیمت مناسب نصب و اجرای طلق کریستال آماده عقد قرار داد با تمام شرکت های معتبر

پلکسی سازان آینده

شرکت پلکسی سازان آینده با چند ده سابقه در ضمینه پلمیر های پلاستیکی آماده همکاری با فروشگاه ها ، شرکت ها ، عوام و.. می باشد
فروش طلق کریستال و مولتی استایل و پلکسی به صورت عمده و خرده ارسال به تمام نقاط کشور و تحویل در اسرع وقت
جهت سفارش با ما در ارتباط باشید

قیمت پلکسی ایرانی

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۴۸ ب.ظ

 iran pelaxi price

قیمت پلکسی ایرانی چقدر است؟

قیمت پلکسی ایرانی می تواند با توجه به کاربردی که دارند متفاوت باشد. از این نوع پلکسی گلاس ها در منازل استفاده می شود. افراد زیادی در بازار به دنبال ورق های پلکسی مناسبی از هر نظر می گردند. در صورت تمایل می توانید به فروشگاه های ورق پلکسی ایرانی مراجعه کرده و از قیمت آن ها مطلع شوید.

 معمولاً در هر فروشگاهی این ورق ها به قیمت‌های مختلف و متنوعی عرضه می گردند و اشخاصی که قصد خرید دارند در این مورد بسیار سردرگم هستند؛ در این مقاله ما تمام سعی خود را کرده ایم تا عواملی را که باعث تفاوت قیمت پلکسی ایرانی نسبت به دیگر ورق های موجود شده است را به شما معرفی کنیم پس لطفا با ما همراه باشید.

قیمت پلکسی ایرانی به عوامل مختلفی از جمله ضخامت ورق پلکسی، ابعاد ورق پلکسی ایرانی، و رنگ آن بستگی دارد به عنوان مثال قیمت یک ورق پلکسی که دارای ابعاد بزرگتر و رنگ طلایی با ضخامت 40*40 است نسبت به نوع دیگر پلکسی های ایرانی که وجود دارد، بسیار متفاوت است. ورق های پلکسی ایرانی در مدل‌های مختلفی از جمله نقره ای، طلایی،  پلکسی شفاف ،  پلکسی مات ،  آینه ای، یخی و روغنی تولید شده و به بازار ارائه می شوند.

 مقاومت پلکسی ایرانی در قیاس با شیشه حدوداً پنج برابر بیشتر است و یکی از محکم‌ترین پلیمرهای شفافی است که در بازار وجود دارد از ویژگی این ورق ها میتوان خاصیت انعطاف پذیری بسیار بالای آن را نام برد و از طرفی در دو سو و سطح پلکسی ایرانی یک برچسب مقوایی وجود دارد که به نوعی از ورق در برابر گرد و خاک حفاظت می‌کند و حتی در خط کشی و تعیین محل برش این برچسب‌ها کاربرد ویژه‌ای دارند.

ویژگی های اساسی پلکسی ایرانی

 از ویژگی‌های اساسی پلکسی های ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت انعطاف پذیری، خم شدگی بالا، قابلیت برش و مقاومت بالای ورقه ها در قیاس با شیشه.

برای اینکه ورق پلکسی را برش دهیم می‌توانیم از دو روش زیر استفاده کنیم:

  •  دستگاه برش مخصوص
  • کاتر مخصوص

اما اگر بخواهید نتیجه کارتان تمیزتر و با ظرافت تر باشد پیشنهاد می کنیم برش را به وسیله دستگاه انجام دهید همانطور که گفته شد ورق پلکسی گلاس ایرانی جزء مقاوم‌ترین پلاستیک‌ها در برابر هرگونه خط و خشی می باشد و اگر بر روی آن گرد و خاک و غبار قرار گیرد به آسانی توسط یک دستمال تمیز می گردد. از دیگر ویژگی‌های اساسی ورق های پلکسی گلاس ایرانی این است که قابلیت جذب بالای نور ماوراء بنفش را دارند به طوری که اشعه uv که در نور خورشید وجود دارد را جذب می کنند و در مقابل اشعه مضر نور خورشید به آسانی از آن عبور نمی کند.

اگر بخواهیم مقاومت حرارتی شیشه و ورق پلکسی گلاس ایرانی رنگی را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم که مثلاً شیشه در دمای ۴۶۰ درجه می شکند اما در مقابل ورق پلکسی گلاس ایرانی در این دما ذوب می شود و تنها شکل آن تغییر می کند و از طرفی انتقال صدا در از این ورق ها در قیاس با شیشه کمتر است و صدای کمتری را از خود عبور می دهد.

یکی از عواملی که باعث شده است استفاده از طلق ورق pvc مرسوم شود قابلیت انعطاف پذیری بالای آن می باشد به طوری که حتی در قیاس با شیشه شکنندگی کمتری دارند و می توانند گزینه بسیار مناسبی برای ساخت فرم منحنی شکل باشند. قیمت پلکسی ایرانی با توجه به کارایی و کیفیتی که دارند بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از نوع خارجی آن ها است.

منبع:

http://iranpealxi.blogfa.com/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۱
طلق ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی